Number of the records: 1
Druhá cenová vojna
Title Druhá cenová vojna Author info Ivan Haluza, František Múčka Author Haluza Ivan Co-authors Múčka František Source document Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Č. 47 (30. novembra 2006), s. 14-15. - Bratislava : TREND Holding, 2006. ISSN 1335-0684 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.37 - Maloobchod Keywords maloobchod * reťazce obchodné * Slovensko * konkurencia * ceny * kvalita * predajne diskontné Annotation Lídl efekt, ktorý na Slovensku odštartoval cenovú vojnu maloobchodných reťazcov, pomaly doznieva. Slovensko opúšťajú prvé reťazce, ktoré boj o zákazníka vzdali. Nemecký diskontér Aldi vykompenzuje odchod niektorých konkurentov z trhu. Príchod Aldi pomôže konkurencii, ale práve to straší slovenských potravinárov. Znižovanie kvality potravín. Slovensko je pre reťazce stále atraktívne. Uvoľnené priestory. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 41-51 + 9 príl.
article
Number of the records: 1