Number of the records: 1
Marketingový výskum trhu ako podporný proces systému manažérstva kvality
Title Marketingový výskum trhu ako podporný proces systému manažérstva kvality Translation Marketing market research as a supporting process for a quality management system Author info Jarmila Šalgovičová Author Šalgovičová Jarmila Source document Marketing & komunikace. Roč. 16, č. 4 (2006), s. 7-9. - Praha : Česká marketingová společnost, 2006. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords manažment * kvalita * riadenie kvality * výskum * marketing * výskum trhu Annotation Procesný prístup a manažérstvo kvality. Procesný prístup k marketingovému výskumu. Kvalita, kritériá kvality a proces marketingového výskumu. Oblasti marketingového výskumu. Nové trendy v metódach marketingového výskumu sa dotýkajú kvantity, kvality i dostupnosti informácií, ktorá podstatne vzrastie. Ďalší vývoj informačných technológií prinesie zefektívnenie procesu marketingového výskumu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 1-4
article
Number of the records: 1