Number of the records: 1
Geo marketing a gis
Title Geo marketing a gis Author info Lukáš Herzán Author Herzán Lukáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Merkúr 2006 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 24. november 2006. S. 150-155. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 ; Merkúr 2006 Medzinárodná vedecká konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Obchodná fakulta. ISBN 80-225-2290-2 Document kind schedule of articles from year books Language Czech Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * dáta * zákazníci * systémy informačné geografické * lokalizácia Annotation Charakteristika Geo marketingu. Geografické informačné systémy (GIS), ich definovanie. Funkcia a predmet GIS. Popis priestorovej lokalizácie v GIS a priestorovej topológie v GIS. Využitie GIS technológií. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E06 01089-011, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1