Number of the records: 1  

Využitie štatistiky v marketingovom výskume

  1. Title Využitie štatistiky v marketingovom výskume . (2/2)
    Author infoMarián Rimarčík
    Author Rimarčík Marián EUBPHFKUF - Katedra účtovníctva a financií PHF
    Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 4, č. 1-2 (2006), s. 7-10. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 311 - Štatistika ako veda. Štatistická teória
    Keywords štatistika * výskum štatistický * údaje štatistické * metódy štatistické * marketing * škálovanie * analýza zhluková * odhady
    AnnotationÚloha induktívnej štatistiky. Populácia a vzorka. Testy významnosti. Použitie intervalových odhadov. Predpoklady využitia induktívnej štatistiky. Viacrozmerné prieskumné techniky: 1. Zhluková analýza 2. Faktorová analýza a analýza hlavných komponentov 3. Multidimenzionálne škálovanie 4. Optimálne škálovanie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.