Number of the records: 1
Potreba budovania lojality v podnikoch spotrebiteľských služieb
Title Potreba budovania lojality v podnikoch spotrebiteľských služieb Author info Benjamín Würfl Author Würfl Benjamín Source document Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of the Faculty of Business Management, University of Economics, Bratislava. Roč. 3, č. 3 (2006), s. 51-59. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2006. ISSN 1336-3301 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords lojálnosť zákazníkov * spokojnosť zákazníkov * služby obchodné * kvalita * metódy kontroly Annotation Pojem spokojnosť zákazníkov a metódy jej sledovania. Zákaznícka lojalita a prostriedky na jej budovanie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 1-3
article
Number of the records: 1