Number of the records: 1
Spokojnosť je produkt optiky spotrebiteľa
Title Spokojnosť je produkt optiky spotrebiteľa Author info Eva Mikušková, Martin Štulrajter, Miroslav Švec Author Mikušková Eva Co-authors Štulrajter Martin Švec Miroslav Source document Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. Č. 1 (január 2007). - Bratislava : ECOPRESS, 2007 Marketingový výskum : zvláštna príloha mesačníka Stratégie. Č. január (2007), s. 11-13. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords spokojnosť zákazníkov * spotrebitelia * lojálnosť zákazníkov * starostlivosť o zákazníkov * reťazce obchodné * hypermarkety Annotation Úlohou procesu optimalizácie spokojnosti zákazníkov je udržanie zákazníkov. Z výskumného hľadiska je to zložitejšia štruktúrovaná úloha. Schéma možných vplyvov na spokojnosť/nespokojnosť zákazníkov. Celkový stav spokojnosti a lojality zákazníkov vybraných reťazcov. Štruktúra zákazníkov z hľadiska ich prínosu. Porovnanie štruktúry zákazníkov hypermarketov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-6 + 9 príl.
article
Number of the records: 1