Number of the records: 1  

Spokojnosť je produkt optiky spotrebiteľa

  1. Title Spokojnosť je produkt optiky spotrebiteľa
    Author infoEva Mikušková, Martin Štulrajter, Miroslav Švec
    Author Mikušková Eva
    Co-authors Štulrajter Martin
    Švec Miroslav
    Source document Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. Č. 1 (január 2007). - Bratislava : ECOPRESS, 2007
    Marketingový výskum : zvláštna príloha mesačníka Stratégie. Č. január (2007), s. 11-13. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords spokojnosť zákazníkov * spotrebitelia * lojálnosť zákazníkov * starostlivosť o zákazníkov * reťazce obchodné * hypermarkety
    AnnotationÚlohou procesu optimalizácie spokojnosti zákazníkov je udržanie zákazníkov. Z výskumného hľadiska je to zložitejšia štruktúrovaná úloha. Schéma možných vplyvov na spokojnosť/nespokojnosť zákazníkov. Celkový stav spokojnosti a lojality zákazníkov vybraných reťazcov. Štruktúra zákazníkov z hľadiska ich prínosu. Porovnanie štruktúry zákazníkov hypermarketov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-6 + 9 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.