Number of the records: 1  

Imidž slovenských produktov v prostredí európskeho trhu

  1. Title Imidž slovenských produktov v prostredí európskeho trhu
    Author infoErika Pastoráková
    Author Pastoráková Erika EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH
    Source document Finančné trhy : odborný mesačník pre teóriu a prax. Č. 3 (Marec 2007). - Bratislava : Derivát. ISSN 1336-5711
    Review document Imidž slovenských produktov v prostredí európskeho trhu / Mária Tajtáková a kolektív. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords recenzie * kultúra * ruch cestovný * Slovensko * podnik * imidž * trh * Európa
    AnnotationRecenzia na vedeckú monografiu autorského kolektívu, ktorá pojednáva o problematike imidžu slovenských produktov v prostredí európskeho trhu. Nová odborná publikácia nadväzuje svojim zameraním na trend rastúceho významu tvorby imidžu a kladie dôraz na aplikačné hľadisko imidžu v troch špecifických oblastiach (kultúra, cestovný ruch a agropotravinárstvo). Poukazuje na základné marketingové funkcie imidžu, najmä funkciu komunikačnú a identifikačnú.
    URLhttp://www.derivat.sk/files/2007%20jan-jun/HotMar2007RecenziaPastorakova.doc
    Public work categoryNotice in scientific magazines and year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 00489-001, FNH - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.