Number of the records: 1
Lákavé způsoby propagace potravin mají své zákonné hranice
Title Lákavé způsoby propagace potravin mají své zákonné hranice Author info Dagmar Bicková Author Bicková Dagmar Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 4, č. 4 (duben 2007), s. 36-37. - Praha : Economia, 2007. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * propagácia * podpora predaja * informácie * komunikácia * reklama porovnávacia * predpisy * legislatíva * potraviny Annotation Zákony, ktoré je potrebné rešpektovať pri propagácii potravinárskych výrobkov. Porovnávacia reklama nie je zakázaná. Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady č. 1924/2006 o uvádzaní nutričných hodnôt a vplyvu na zdravie nadobúda účinnosť 1.7.2007. Kedy je možné uvádzať informáciu "bez tuku". Nariadenie sa týka aj alkoholických nápojov. Nutnosť rešpektovať všeobecné pravidlá týkajúce sa každej reklamy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-12 + 9 príl.
article
Number of the records: 1