Number of the records: 1
Marketing v nových podmienkach Európy
Title Marketing v nových podmienkach Európy Author info Dagmar Lesáková Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Management, economics and business development in the new european conditions : V. international scientific conference : Brno - Rozdvojovice, 25-26 may 2007. - Brno : Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská, 2007 ; Management, economics and business development in the new european conditions V. international scientific conference. ISBN 978-80-7204-532-7 Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
Note VEGA 1/4582/07 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * značky výrobkov * produkty * trh * zákazníci * systém CRM * konkurencia Annotation Udržateľná konkurenčná výhoda ako výsledok úspešnej implementácie marketingovej stratégie. Kľúčové indikátory marketingovej úspešnosti. Adaptácia mier úspešnosti podľa typu marketingovej stratégie. Použitie širšieho súboru ukazovateľov a mier výkonu. Súbor pužitých mier výkonu by mal byť prispôsobený - šitý na mieru konkrétneho podniku. Vytvorenie pyramídy vzájomne prepojených indikátorov výkonu. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E07 00423-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1