Number of the records: 1  

Rozdiely a súvislosti medzi firemným imidžom a firemnou identitou

  1. Title Rozdiely a súvislosti medzi firemným imidžom a firemnou identitou
    Author infoĽuboš Mišún, Juraj Mišún
    Author Mišún Ľuboš EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Co-authors Mišún Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentMarketing a obchod 2005 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, Zvolen november 2005. Modelovanie využitia zdrojov a uplatnenia produktov na trhu EÚ. S. 261-265. - Zvolen : Bratia Sabovci, s.r.o., 2005. ISBN 80-89029-97-3
    Výstup z projektu VEGA 1/2635/05 Trh - ATESTT. Transformácia a reforma hospodárstva, harmonizácia s EÚ - analýza tovarových, ekonomických a sociálnych dôsledkov na trh tovarov
    NoteVEGA 1/2635/05
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords imidž * komunikácia firemná * komunikácia manažérska * rast podniku * identita podniková
    AnnotationPojem imidž firmy. Firemná identita. Vzťah firemnej identity a firemného imidžu. Ich rozdiely.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE05 01214-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.