Number of the records: 1
L`Achat comme le facteur stratégique de la compétitivité des entreprises sur le territoire de la Slovaquie dans L`Europe élargie á l`exemplate de la fonction achats
SYS 0061492 LBL 02526naa$$2200445$$$450$ 005 20240502071706.5 100 $a 20070821a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a fre $d slo 102 $a SK 200 1-
$a L`Achat comme le facteur stratégique de la compétitivité des entreprises sur le territoire de la Slovaquie dans L`Europe élargie á l`exemplate de la fonction achats $f Jaroslav Kita, Denisa Repková, Pavol Kita 330 $a Charakteristika praktík nákupu v 581 výrobných podnikoch na území Slovenska, ktoré pôsobia v rôznych sektoroch. Výsledky prieskumu v oblasti nákupu charakterizujú niektoré premeny podnikovej funkcie, ktorej kompetentnosť vplýva na interpodnikové vzťahy. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0129525 $1 011 $a 0323-262X $1 200 1 $a Ekonomické rozhľady $e vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave $d Economic review = quarterly journal of the University of Economics Bratislava $v Roč. 36, č. 3 (2007), s. 320-328 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2007 541 1-
$a Nákup ako strategický faktor konkurencieschopnosti podnikov na území Slovenska v rozšírenej Európe na príklade funkcie nákupu 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004317 $a podnik výrobný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup 675 $a 339.18 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000188 $x Obchodná technika 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048734 $a Kita $b Jaroslav $p EUBOBFKMA $9 30 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0013320 $a Repková $b Denisa $9 30 $f 1983- $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $f 1977- $p EUBOBFKMA $9 40 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20070821 $g AACR2
Number of the records: 1