Number of the records: 1
Optimalizačné modely reklamných výdavkov firiem pri zavádzaní nového produktu na trh
Title Optimalizačné modely reklamných výdavkov firiem pri zavádzaní nového produktu na trh : dizertačná práca Author info Nora Mikušová, škol. Marián Goga Author Mikušová Nora EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI Another authors Goga Marián (Školiteľ (konzultant)) EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI Corporation Fakulta hospodárskej informatiky EU . Katedra operačného výskumu a ekonometrie Issue data Bratislava, 2007. - 95, xix s. Document kind práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 519.8 - Operačný výskum Keywords reklama * výrobky nové * modelovanie matematické * firmy * metódy optimalizačné * zisk * trh Public work category Qualificational works (thesis, habilitation, atestation...) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Copy count 1, currently available 0, at library only 1 Call number 819355
File name Size Typ prístupu Elektronická verzia práce 899.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení Grafy 577.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení book
Call number Location Sublocation Info 819355 SEK Sklad knižničného fondu In-Library Use Only
Number of the records: 1