Number of the records: 1
Od hledání odpovědí k hledání inspirace
Title Od hledání odpovědí k hledání inspirace Author info Jan Herzmann, Radka Dvořáková, Barbora Úlehlová Author Herzmann Jan Co-authors Dvořáková Radka Úlehlová Barbora Source document Marketing magazine. Roč. 11, č. 10 (říjen 2007), s. 8-9. - Praha : Mladá fronta, 2007. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Keywords trh spotrebiteľský * spotrebitelia * výskum * správanie * nákup * marketing * etnografia * antropológia Annotation Etnografické a antropologické metódy výskumu trhu pre potreby marketingu. Rastúca potreba odkryť skutočné motivátory a bariéry nákupného a spotrebiteľského chovania. Etnografia postavená na štruktúrovanom pozorovaní cieľovej skupiny v jej prirodzenom prostredí. Využitie etnografie a antropológie v celom procese životného cyklu produktu. Výhrady zástancov tradičných kvantitatívnych metód voči uvedeným metódam výskumu. Podceňovanie etnografie školami. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 7-12
article
Number of the records: 1