Number of the records: 1  

Mýty a fakty o realite marketingu v slovenských malých a stredných podnikoch

  1. Title Mýty a fakty o realite marketingu v slovenských malých a stredných podnikoch
    Author infoŠtefan Majtán, Katarína Grančičová
    Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach = scientific journal of the Faculty of Business Economics of the University of Economics in Bratislava with a seat in Košice. Roč. 6, č. 11 (2007), s. 31-41. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2007. ISSN 1335-9746
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords podnik malý * podnik stredný * marketing * Slovensko * plánovanie strategické * diagnostika podniková
    AnnotationVšeobecné názory na marketing v malých a stredných podnikoch. Výhody a nevýhody malých a stredných podnikov z hľadiska marketingu. Názory na potrebu a prínos marketingového strategického plánovania v malých a stredných podnikoch. Súhrnné závery z prieskumu marketingovej reality v slovenských malých a stredných podnikoch.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - BOOKS
    No. of Archival CopyE07 00694-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 11-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.