Number of the records: 1
Nákup ako časť marketingových činností
Title Nákup ako časť marketingových činností Author info Miroslav Mariaš Author Mariaš Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 5, č. 1-2 (2007), s. 8-10. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864 Výstup z projektu VEGA 1/2639/05 Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ
Note VEGA 1/2639/05 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 658.7 - Nákup. Obstarávanie Keywords obchod * nákup * marketing * podnik * spotrebitelia * zákazníci * technológie informačné Annotation Marketing ako účelová činnosť podniku zameraná na trh. Obchodná činnosť ako súčasť marketingu. Kde je pôsobnosť nákupu. Nákupné stratégie. O čom treba uvažovať pri tvorbe nákupne orientovaného informačného systému. Vlastnosti nákupných činností z pohľadu ich informačného zabezpečenia. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E07 00960-009, OBF - Archív EPC, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-4
article
Number of the records: 1