Number of the records: 1
Lojálny zákazník-cieľ každej organizácie
Title Lojálny zákazník-cieľ každej organizácie Translation Loyal customer - aim of every organisation Author info Miriam Mikulková Author Mikulková Miriam Source document Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 15, č. 3 (2007), s. 36-38. - Žilina : MASM, 2007. ISSN 1335-9231 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords organizácie * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * lojálnosť zákazníkov Annotation Získanie konkurenčnej výhody pre organizáciu. Zákazník ako najdôležitejší element organizácie. Identifikácia typického zákazníka. Charakteristika spokojného zákazníka. Dôvody nespokojnosti zákazníka. Lojálny zákazník. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-4
article
Number of the records: 1