Number of the records: 1  

Lojálny zákazník-cieľ každej organizácie

  1. Title Lojálny zákazník-cieľ každej organizácie
    TranslationLoyal customer - aim of every organisation
    Author infoMiriam Mikulková
    Author Mikulková Miriam
    Source document Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 15, č. 3 (2007), s. 36-38. - Žilina : MASM, 2007. ISSN 1335-9231
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords organizácie * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * lojálnosť zákazníkov
    AnnotationZískanie konkurenčnej výhody pre organizáciu. Zákazník ako najdôležitejší element organizácie. Identifikácia typického zákazníka. Charakteristika spokojného zákazníka. Dôvody nespokojnosti zákazníka. Lojálny zákazník.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.