Number of the records: 1  

Zákazník a jeho pozícia v marketingovej koncepcii vysokej školy

  1. Title Zákazník a jeho pozícia v marketingovej koncepcii vysokej školy
    TranslationCustomer and their position in marketing conception of a university
    Author infoAndrej Miklošík
    Author Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentMarketing vzdelávacích inštitúcií : vedecký zborník príspevkov. S. 84-91. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2007. ISBN 978-80-89220-86-1
    Výstup z projektu VEGA 1/4561/07 Teoretické a metodologické východiská marketingového spravodajstva zameraného na konkurenciu
    NoteVEGA 1/4561/07
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    Keywords vzdelávanie vysokoškolské * marketing * komunikácia marketingová * zákazníci * študenti * firmy * financie * štát
    AnnotationVybrané okruhy problémov marketingu na vysokých školách. Typológia zákazníkov vysokých škôl. Pozícia študenta voči vysokej škole. Vzťahy vysokej školy s firemným okolím. Problematika financií vysokých škôl.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 00034-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.