Number of the records: 1
Determinanty rozvoja obchodu v kontexte medzinárodných marketingových stratégií
Title Determinanty rozvoja obchodu v kontexte medzinárodných marketingových stratégií Author info Zuzana Francová Author Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomické znalosti pro tržní praxi : mezinárodní vědecká konference, Olomouc 13.9.2007 : sborník příspěvků. S. 78-82. - Olomouc : Lešingrová Romana, 2007. ISBN 978-80-903808-8-2 Výstup z projektu VEGA 1/4600/07 Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu
Note VEGA 1/4600/07 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords podnikanie medzinárodné * obchod zahraničný * trh medzinárodný * stratégia marketingová * globalizácia Annotation Obchod v rámci medzinárodného marketingu. Expanzia obchodných spoločností na zahraničné trhy. Motívy pre obchodné podnikanie v zahraničí. Globalizácia obchodu. Marketingové stratégie subjektov podnikajúcich v zahraničí. Podmienky úspechu na medzinárodných trhoch. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 00030-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1