Number of the records: 1  

Determinanty rozvoja obchodu v kontexte medzinárodných marketingových stratégií

  1. Title Determinanty rozvoja obchodu v kontexte medzinárodných marketingových stratégií
    Author infoZuzana Francová
    Author Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomické znalosti pro tržní praxi : mezinárodní vědecká konference, Olomouc 13.9.2007 : sborník příspěvků. S. 78-82. - Olomouc : Lešingrová Romana, 2007. ISBN 978-80-903808-8-2
    Výstup z projektu VEGA 1/4600/07 Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu
    NoteVEGA 1/4600/07
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords podnikanie medzinárodné * obchod zahraničný * trh medzinárodný * stratégia marketingová * globalizácia
    AnnotationObchod v rámci medzinárodného marketingu. Expanzia obchodných spoločností na zahraničné trhy. Motívy pre obchodné podnikanie v zahraničí. Globalizácia obchodu. Marketingové stratégie subjektov podnikajúcich v zahraničí. Podmienky úspechu na medzinárodných trhoch.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE08 00030-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.