Number of the records: 1
Vplyv objektívnych faktorov na optimálne rozhodovanie spotrebiteľa
Title Vplyv objektívnych faktorov na optimálne rozhodovanie spotrebiteľa Translation Influence of objective factors according to optimal consumer´s decision Author info Jana Ščepková Author Ščepková Jana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ekonomika, financie a manažment podniku I. : vedecká konferencia doktorandov. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2007. ISBN 978-80-225-2417-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords správanie spotrebiteľa * modely ekonomické * dane z príjmov * spotrebitelia * dane spotrebné Annotation Ekonomický model spotrebiteľovho správania. Spotrebiteľ, ktorý sa správa racionálne si obstaráva také tovary alebo služby, ktoré budú maximalizovať pocit jeho uspokojenia a ktoré si môže dovoliť realizovať vzhľadom na výšku svojho príjmu. Takéto správanie spotrebiteľa predstavuje voľbu optimálnej (rovnovážnej) spotrebnej stratégie. Model rozhodovania spotrebiteľa. Objektívne faktory a zmena spotrebnej stratégie. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 00066-014, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 119.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1