- Imidž regiónu ako destinácie cestovného ruchu
Number of the records: 1  

Imidž regiónu ako destinácie cestovného ruchu

  1. SYS0068738
    LBL
      
    01558naa$$2200325$$$450$
    005
      
    20240502071831.3
    100
      
    $a 20080108d2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Imidž regiónu ako destinácie cestovného ruchu $f Adrián Pavlík
    330
      
    $a Vymedzenie pojmu región v ekonomickej teórii. Proces budovania imidžu regiónu. Meranie imidžu regiónu. Hlavné prostriedky budovania imidžu územia. Podmienky a danosti mikroregiónu na rozvoj cestovného ruchu. Komponenty imidžu destinácie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0129779 $1 011 $a 1336-1732 $1 200 1 $a Nová ekonomika $d <The> New economy $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal $z eng $v Roč. 6, č. 4 (December 2007), s. 130-137 $1 210 $a Nové Zámky $c Secos $d 2007
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005276 $a regióny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0073697 $a Pavlík $b Adrián $4 070 $p EUBOBFKSC $9 100 $T Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20080108 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.