Number of the records: 1
Riadenie marketingového imidžu športového klubu
Title Riadenie marketingového imidžu športového klubu Author info Tomáš Bačo Author Bačo Tomáš EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Source document Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 3, č. 1-2 (2007), s. 53-60. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2007. ISSN 1336-7137 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords marketing * imidž * šport * sponzorovanie Annotation V súčasnosti sa problematika imidžu stáva čoraz viac aktuálnou najmä v tých oblastiach, kde extenzívne formy už nedosahujú očakávané efekty v spotrebiteľskom správaní. Športové kluby patria do tejto oblasti, nakoľko je pre ne životne dôležité budovať pozitívny imidž u svojich členov, divákov a sponzorov. Imidž športového klubu je hlavná hodnota, ktorú môžu kluby ponúknuť svojim cieľovým skupinám. Predovšetkým sponzori prihliadajú na imidž daného klubu, pretože sponzorstvo sa považuje za jednu z foriem marketingovej komunikácie ziskovej firmy. Diváci a členovia si vytvárajú väzby k športovému klubu na základe hodnôt, ktoré klub zastáva. Dominantným prejavom týchto hodnôt je imidž športového klubu. Z týchto dôvodov by sa mali športové kluby zamerať na riadenie marketingového imidžu. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ (1) - BOOKS No. of Archival Copy E07 00967-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 119.4 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1