Number of the records: 1  

Riadenie marketingového imidžu športového klubu

  1. Title Riadenie marketingového imidžu športového klubu
    Author infoTomáš Bačo
    Author Bačo Tomáš EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Source document Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 3, č. 1-2 (2007), s. 53-60. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2007. ISSN 1336-7137
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords marketing * imidž * šport * sponzorovanie
    AnnotationV súčasnosti sa problematika imidžu stáva čoraz viac aktuálnou najmä v tých oblastiach, kde extenzívne formy už nedosahujú očakávané efekty v spotrebiteľskom správaní. Športové kluby patria do tejto oblasti, nakoľko je pre ne životne dôležité budovať pozitívny imidž u svojich členov, divákov a sponzorov. Imidž športového klubu je hlavná hodnota, ktorú môžu kluby ponúknuť svojim cieľovým skupinám. Predovšetkým sponzori prihliadajú na imidž daného klubu, pretože sponzorstvo sa považuje za jednu z foriem marketingovej komunikácie ziskovej firmy. Diváci a členovia si vytvárajú väzby k športovému klubu na základe hodnôt, ktoré klub zastáva. Dominantným prejavom týchto hodnôt je imidž športového klubu. Z týchto dôvodov by sa mali športové kluby zamerať na riadenie marketingového imidžu.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (1) - BOOKS
    No. of Archival CopyE07 00967-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF119.4 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.