Number of the records: 1  

Jak měřit účinky komunikace

  1. Title Jak měřit účinky komunikace
    Author infoVladimír Bystrov
    Author Bystrov Vladimír
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 4, č. 12 (prosinec 2007), s. 50-51. - Praha : Economia, 2007. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Keywords komunikácia masová * práca s verejnosťou * zákazníci * médiá * analýzy * marketing * výskum
    AnnotationProblematika, ako efektívne merať účinok PR aktivít. Šešťstupňový cyklus ovplyvňovania podľa J. Macnamara. Stanovenie merateľných cieľov v komunikácii s verejnosťou. Meranie vo fáze vstupu. Meranie výstupov. Otázka kvality a kvantity. Vyhodnotenie výsledkov PR aktivít.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-12 + 9 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.