Number of the records: 1
Jak měřit účinky komunikace
Title Jak měřit účinky komunikace Author info Vladimír Bystrov Author Bystrov Vladimír Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 4, č. 12 (prosinec 2007), s. 50-51. - Praha : Economia, 2007. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Keywords komunikácia masová * práca s verejnosťou * zákazníci * médiá * analýzy * marketing * výskum Annotation Problematika, ako efektívne merať účinok PR aktivít. Šešťstupňový cyklus ovplyvňovania podľa J. Macnamara. Stanovenie merateľných cieľov v komunikácii s verejnosťou. Meranie vo fáze vstupu. Meranie výstupov. Otázka kvality a kvantity. Vyhodnotenie výsledkov PR aktivít. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-12 + 9 príl.
article
Number of the records: 1