Number of the records: 1
Optimalizačné modely reklamných výdavkov firiem pri zavádzaní nového produktu na trh
Title Optimalizačné modely reklamných výdavkov firiem pri zavádzaní nového produktu na trh Author info Nora Mikušová Author Mikušová Nora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ekonomika a informatika : vedecký časopis FHI EU v Bratislave a SSHI. Roč. 5, č. 2 (2007), s. 299-301. - Bratislava : Fakulta hospodárskej informatiky, 2007. ISSN 1336-3514 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 519.8 - Operačný výskum Keywords práce kvalifikačné * výrobky nové * reklama * konkurencia * trh * metódy optimalizačné Annotation Informácia o zameraní a cieľoch dizertačnej práce, obhajoba ktorej sa konala 13.septembra 2007. V práci sú formulované a riešené modely dynamickej optimalizácie firiem v prostredí nedokonalej konkurencie. Public work category Several publications and documents, which are not in any previous category Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-2
article
Number of the records: 1