Number of the records: 1
Firemní kultura v teorii a praxi
Title Firemní kultura v teorii a praxi Author info Josef Kapoun Author Kapoun Josef Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 4 [5], č. 5 (květen 2008), s. 48-49. - Praha : Economia, 2008. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords kultúra podniková * identita podniková * imidž * manažéri * zamestnanci * normy * správanie * konkurencieschopnosť Annotation Firemná identita a firemný imidž nie je to isté. Dôvody pre budovanie firemnej kultúry. Zmena firemnej kultúry a stanovenie nových cieľov. Tvorba firemnej kultúry a vypracovanie formálnych (písaných) a neformálnych (nepísaných) pravidiel. Iná krajina, iná podniková kultúra. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2008: 1-12 + 11 príl.
article
Number of the records: 1