Number of the records: 1  

Virální marketing z různých pohledů

  1. Title Virální marketing z různých pohledů
    Author infoPavel Hacker
    Author Hacker Pavel
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 4 [5], č. 5 (květen 2008), s. 42-43. - Praha : Economia, 2008. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * reklama * informácie * zákazníci * internet * agentúry
    AnnotationVirálny marketing -šírenie zaujímavej informácie vo virtuálnom svete. Virálny marketing z pohľadu zadávateľa. Virálny marketing z pohľadu reklamnej agentúry. Kroky, ktoré je potrebné urobiť, aby virálna kampaň bola úspešná. Ako zvládnuť sledovanie, vyhodnocovanie a presné cielenie virálnej kampane.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2008: 1-12 + 11 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.