Number of the records: 1
Handelsmarketing
Názov Handelsmarketing : Grundlagen der marktorientierten Führung von Handelsbetrieben Autorské údaje Dieter Ahlert, Peter Kenning Autor Ahlert Dieter Spoluautori Kenning Peter Vydavateľské údaje Berlin : Springer , 2007. - 348 s. ISBN 978-3-540-40871-0 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu nemčina Krajina vydania Nemecko Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh Heslá obchod * marketing * podnik obchodný * riadenie podnikové * trh * industrializácia * história * zákazníci * konkurencia * výskum trhu * analýzy * stratégia marketingová * formy podnikov * politika podniková * značky výrobkov * politika * sortiment * politika personálna * politika cenová * prezentácia firemná * komunikácia * kontroling Báza dát KNIHY Počet ex. 2, z toho voľných 1, prezenčne 1 Signatúra 828824, 829881
book
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 829881 SEK Sklad knižničného fondu voľný 828824 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Number of the records: 1