Number of the records: 1
Teória a prax marketingového riadenia v malých a stredných podnikoch
Title Teória a prax marketingového riadenia v malých a stredných podnikoch Author info Štefan Majtán, Katarína Grančičová Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Aktuálne otázky výskumu v ekonómii a manažmente : zborník vedeckých statí. S. 109-123. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2619-7 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords riadenie podnikové * marketing * klaster * podnik malý * podnik stredný * analýza ekonomická * stratégia marketingová Annotation Analýza marketingových stratégií na báze rozmanitých marketingových premenných v súbore podnikov rôznych odvetví. Cielom výskumu bolo vytvoriť použitím metódy clustrovej analýzy skupiny-clustre podnikov, ktoré by sa vyznačovali vnútornou homogenitou. Takáto analýza umožňuje hlbší pohľad a pochopenie podstaty typológie marketingových stratégií a faktorov, ktoré ju podmieňujú. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - BOOKS No. of Archival Copy E08 01286-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1