Number of the records: 1
Factors of Competitive Product Success on the Market
Title Factors of Competitive Product Success on the Market Translation Faktory konkurenčného úspechu výrobku na trhu Author info Jozef Mlákay Author Mlákay Jozef EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Source document Zarządzanie produktem - teoria, praktyka, perspektywy. S. 471-476. - Poznań : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, 2008. ISBN 978-83-7417-353-7 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Poland systematics 338.33 - Výrobná štruktúra Keywords výrobky * produkty * konkurencieschopnosť * trh * inovácia výrobkov Annotation Charakteristika a ciele rozhodovania pri perspektíve tvorby výrobku. Inovácia výrobkov ako kľúčový proces. Podpora faktorov komerčného úspechu výrobku (produktu). Stratégia očakávaného úspechu výrobku na trhu. Public work category Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 01389-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1