Number of the records: 1
Komunikácia ceny a jej vplyv na vnímanú hodnotu tovarov a služieb spotrebiteľom
Title Komunikácia ceny a jej vplyv na vnímanú hodnotu tovarov a služieb spotrebiteľom Translation Price communication and its influence on the perceived value of goods and serveices Author info Jakub Kintler Author Kintler Jakub EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ekonomika, financie a manažment podniku II. : vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu (pri príležitosti 55. výročia vzniku fakulty) : Bratislava, 15.10.2008. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2008. ISBN 978-80-225-2628-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords ceny * tovar * ceny služieb * komunikácia * hodnota tovaru * spotrebitelia Annotation Hodnotovo orientovaná cenová stratégia. Faktory ovplyvňujúce rozhodovanie o cenovej politike firmy. Tradičné a moderné prístupy v oceňovaní produktov a služieb. Hlavným moderným a rýchlo sa rozvíjajúcim trendom v cenotvorbe je práve hodnotovo orientovaná tvorba cien. Metódy na zisťovanie hodnoty tovaru alebo služby vnímanej spotrebiteľom. Hodnotové vnímanie spotrebiteľa. Správna komunikácia ceny spotrebiteľovi. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 01390-033, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1