Number of the records: 1
Vzdelaný spotrebiteľ ako nástroj konkurencieschopnosti podniku
Title Vzdelaný spotrebiteľ ako nástroj konkurencieschopnosti podniku Author info Mária Dzurová, Marína Korčoková, Martina Mráziková Author Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Korčoková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Mráziková Martina EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Nová teorie ekonomiky a managementu organizací : sborník z mezinárodní vědecké konference pořádané pod heslem "Svět v pohybu" realizovanou v rámci výzkumného záměru Nová teorie ekonomiky a managementu organizací a jejich adaptační procesy : Praha, 17.10.2008. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze - Nakladatelství Oeconomica, 2008. ISBN 978-80-245-1408-6 Výstup z projektu VEGA 1/0557/08 Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR
Note VEGA 1/0557/08 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords spotrebitelia * vzdelávanie * ochrana spotrebiteľa * právo * ochrana zdravia * bezpečnosť výrobkov * obaly * hospodárenie finančné * reklamácie * internet Annotation Spotrebiteľské vzdelávanie. Význam vzdelávania spotrebiteľa. Oblasti pre spotrebiteľské vzdelávanie. Internet ako nástroj spotrebiteľského vzdelávania. Internetový projekt Dolceta. Európska tematická sieť spotrebiteľského vzdelávania: E-con network. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 01597-004, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1