Number of the records: 1
Formy priameho marketingu používané na budovanie vzťahov so zákazníkmi
Title Formy priameho marketingu používané na budovanie vzťahov so zákazníkmi Translation Direct marketing forms applied for building-up relationships with customers Author info Lucia Michalková Author Michalková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vzťahový marketing ako nástroj konkurencieschopnosti podniku : medzinárodné vedecké kolokvium : zborník príspevkov k vedeckému projektu VEGA 1/4600/07 : Bratislava, október 2008. S. 95-101. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2008. ISBN 978-80-225-2624-1 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing priamy * komunikácia marketingová * telemarketing * pošta elektronická * zákazníci Annotation Charakteristika jednotlivých foriem priameho marketingu, ktoré sa používajú na budovanie vzťahov so zákazníkmi: direct mail, telemarketing - aktívny a pasívny, e-mail marketing. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E08 01605-006, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1