Number of the records: 1  

Corporate social responsibility (CSR): proklamace nebo ekonomická nutnosť?

  1. Title Corporate social responsibility (CSR): proklamace nebo ekonomická nutnosť?
    TranslationCorporate social responsibility (CSR): only a proclamation or economic necessity?
    Author infoJiří Hlaváček
    Author Hlaváček Jiří
    Co-authors Hlaváček Michal
    Source document Politická ekonomie : teorie, modelování, aplikace. Roč. 56, č. 5 (2008), s. 579-597. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2008. ISSN 0032-3233
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 331.107 - Spolurozhodovanie. Vnútropodniková demokracia
    Keywords zodpovednosť spoločenská * firmy * skupiny záujmové * etika * prostredie ekonomické * Česko * pojmy
    AnnotationZáujmové skupiny (stakeholders). Vymedzenie a klasifikácia. Ohľaduplnosť a dôveryhodnosť v správaní firiem. Etika v českom ekonomickom prostredí. Teória corporate social responsibility. Motivácia firiem k spoločensky zodpovednému správaniu sa. Metódy a nástroje pre implementáciu zásad spoločensky zodpovednému správaniu sa.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2008: 1-6

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF fulltext197.1 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.