Number of the records: 1  

Uplatnenie marketingu vo vzťahu k distribúcii a jej postavenie v marketingovom mixe vysokej školy

  1. Title Uplatnenie marketingu vo vzťahu k distribúcii a jej postavenie v marketingovom mixe vysokej školy
    Author infoEva Hanuláková, Ivana Kováčiková
    Author Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Kováčiková Ivana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 [doba riešenia 1.1.2007-31.12.2009]. S. 119-128. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2632-6
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * marketing mix * plánovanie strategické * komunikácia marketingová * personál * vzdelávanie vysokoškolské * školy vysoké
    AnnotationVýchodiská marketingu a jeho využitie v sektore vysokých škôl. Strategické prístupy k uplatňovaniu marketingu vysokej školy. Podstata a špecifiká marketingového mixu vysokej školy.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 00025-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.