Number of the records: 1  

Obchod a spotreba v období globalizácie

  1. Title Obchod a spotreba v období globalizácie
    Author infoZuzana Francová
    Author Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomické znalosti pro tržní praxi : mezinárodní vědecká konference : sborník příspěvků, Olomouc 11.9.2008.. S. 106-112. - Olomouc : Lešingrová Romana, 2008. ISBN 978-80-87237-00-5
    Výstup z projektu VEGA 1/4600/07 Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu
    NoteVEGA 1/4600/07
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Keywords obchod * maloobchod * domácnosti * spotreba domácností * výdavky * potraviny * bývanie * plyn * elektrina
    AnnotationZákladné funkcie obchodu. Dominantné postavenie maloobchodných podnikov v obchode. Spotreba tovarov a služieb. Spotreba a kvalita života. Spotreba slovenských domácností. Štruktúra výdavkov domácností krajín V4 (2000 a 2005). Spotreba domácností vo vybraných krajinách EÚ (2005).
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 00106-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.