Number of the records: 1
Obchod a spotreba v období globalizácie
Title Obchod a spotreba v období globalizácie Author info Zuzana Francová Author Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomické znalosti pro tržní praxi : mezinárodní vědecká konference : sborník příspěvků, Olomouc 11.9.2008.. S. 106-112. - Olomouc : Lešingrová Romana, 2008. ISBN 978-80-87237-00-5 Výstup z projektu VEGA 1/4600/07 Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu
Note VEGA 1/4600/07 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh Keywords obchod * maloobchod * domácnosti * spotreba domácností * výdavky * potraviny * bývanie * plyn * elektrina Annotation Základné funkcie obchodu. Dominantné postavenie maloobchodných podnikov v obchode. Spotreba tovarov a služieb. Spotreba a kvalita života. Spotreba slovenských domácností. Štruktúra výdavkov domácností krajín V4 (2000 a 2005). Spotreba domácností vo vybraných krajinách EÚ (2005). Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 00106-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1