Number of the records: 1
Kdo a co ovlivňuje WoM trendy?
Title Kdo a co ovlivňuje WoM trendy? Author info Alain Samson, Justin Kirby Author Samson Alain Co-authors Kirby Justin Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 4 [5], č. 12 (Prosinec 2008), s. 42-44. - Praha : Economia, 2008. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * výskum * teórie sociologické * spoločnosť Annotation Kľúčové faktory a najnovšie poznatky o tom, kto je skutočným hýbateľom na poli word of mouth (WoM) marketingu. Hodnotenie trendov šírenia noviniek, či spoločenskej epidémie Duncanom Wattsom. Teória vplyvných autorít - názorových vodcov (opinion leaders). Sociometrické teórie, ktoré vyzdvihujú dôležitosť vlastnosti siete a uprednostňujú vzťahové štruktúry. Stanley Milgram - skúmajúci spoločenské siete. Konečný účinok závisiaci od ľudí, ktorí sú v spoločenskej sieti. Komplikovaný vzťah medziľudského ovplyvňovania (influencer marketing). Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2008: 1-12 + 11 príl.
article
Number of the records: 1