Number of the records: 1  

Kdo a co ovlivňuje WoM trendy?

  1. Title Kdo a co ovlivňuje WoM trendy?
    Author infoAlain Samson, Justin Kirby
    Author Samson Alain
    Co-authors Kirby Justin
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 4 [5], č. 12 (Prosinec 2008), s. 42-44. - Praha : Economia, 2008. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * výskum * teórie sociologické * spoločnosť
    AnnotationKľúčové faktory a najnovšie poznatky o tom, kto je skutočným hýbateľom na poli word of mouth (WoM) marketingu. Hodnotenie trendov šírenia noviniek, či spoločenskej epidémie Duncanom Wattsom. Teória vplyvných autorít - názorových vodcov (opinion leaders). Sociometrické teórie, ktoré vyzdvihujú dôležitosť vlastnosti siete a uprednostňujú vzťahové štruktúry. Stanley Milgram - skúmajúci spoločenské siete. Konečný účinok závisiaci od ľudí, ktorí sú v spoločenskej sieti. Komplikovaný vzťah medziľudského ovplyvňovania (influencer marketing).
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2008: 1-12 + 11 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.