Number of the records: 1
Application of communication channels by marketing addressing of customers in gastronomy
SYS 0090157 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20231129065628.3 100 $a 20090126a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a eng $d eng $d slo 102 $a CZ 200 1-
$a Application of communication channels by marketing addressing of customers in gastronomy $f Anton Kretter, Michal Mirz, Katarína Kleinová 330 $a Zmeny v návykoch zákazníkov, sociálne zmeny a zostrujúca sa konkurencia nútia aj gastronomický sektor k zmenám. Jedným z prístupov riešenia tohto stavu je uplatňovanie špecifickej a tým aj efektívnejšej komunikácie. Výskum bol realizovaný na vzorke 189 zákazníkov dvoch pizérií v Nemecku. Výsledky výskumu sú prínosom predovšetkým pre oblasť vzťahového marketingu, ktorý spočíva vo vytváraní dobrých vzťahov s už existujúcimi zákazníkmi. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0147402 $1 011 $a 0139-570X $1 200 1 $a Agricultural economics $d Zemědělská ekonomika $v Vol. 54, no. 10 (2008), s. 498-503 $1 210 $a Prague $c Institute of Agricultural and Food Information $d 2008 541 1-
$a Využitie komunikačných kanálov pri marketingovom oslovení zákazníkov gastronomických zariadení 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002229 $a gastronómia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002654 $a kanály 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003216 $a marketing interaktívny 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0008737 $a Kretter $b Anton $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0026248 $a Mirz $b Michal $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0016268 $a Kleinová $b Katarína $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20090126 $g AACR2 856 4-
$u http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/02476.pdf
Number of the records: 1