Number of the records: 1  

Konkurenčné spravodajstvo a jeho význam pre existenciu podnikateľských subjektov

  1. Title Konkurenčné spravodajstvo a jeho význam pre existenciu podnikateľských subjektov
    Author infoMichal Gašaj
    Author Gašaj Michal EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketingové spravodajstvo orientované na konkurenciu z pohľadu teórie a praxe : zborník vedeckých statí. S. 17-25. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2470-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.137 - Konkurencia
    Keywords firmy * konkurencia * informácie * internet * podnikanie * marketing
    AnnotationCharakteristika pojmu konkurenčné spravodajstvo. Európska štúdia zameraná na zistenie toho, do akej miery konkurenčné spravodajstvo vplýva na formulovanie konkrétnych marketingových stratégií. Zistené skutočnosti, ktoré sa týkali: organizačných štruktúr, firemnej kultúry, marketingového plánovania. Slovenské firmy a monitoring konkurencie. Zdroje spravodajstva - odkiaľ možno získavať informácie o konkurencii.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.