Number of the records: 1
Hodnotovo orientovaná metóda cenotvorby a vnímanie hodnoty spotrebiteľom
Title Hodnotovo orientovaná metóda cenotvorby a vnímanie hodnoty spotrebiteľom Author info Jakub Kintler Author Kintler Jakub EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 15.5.-16.5.2008 Podhájska. S. 194-198. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2008. ISBN 978-80-225-2552-7 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Keywords ceny * tvorba cien * hodnota * produkty * služby * spotrebitelia * kvalita * oceňovanie Annotation Hodnotovo orientovaná cenotvorba. Oceňovanie služieb - ďalšia oblasť implementácie hodnotovo orientovanej cenotvorby. Vnímanie hodnoty spotrebiteľom. Previazanosť ceny a hodnoty v spotrebiteľskom vnímaní hodnoty. Hodnota - vyjadrenie všetkých alternatív, ktoré má spotrebiteľ za daných okolností k dispozícii. Analýza ekonomickej hodnoty. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 00591-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1