Number of the records: 1
David Ogilvy - muž s přívlastkem
Title David Ogilvy - muž s přívlastkem Author info Karel Goldmann Author Goldmann Karel Source document Marketing magazine. Roč. 13, č. 1 (leden 2009), s. 52-53. - Praha : Mladá fronta, 2009. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * propagácia * marketing * manažment * manažéri Annotation Ikona reklamného biznisu, génius reklamy, guru reklamného sveta - to sú prezývky v r. 1999 zosnulého Davida Ogilvy. Krátky životopis Davida Ogilvy. Jeho vízia - úlohou reklamy je predávať a úspešná reklama musí vychádzať z informácií o zákazníkoch. Niekoľko zásad, ktorými je potrebné sa riadiť, ak chce človek dosiahnuť úspech. David Ogilvy - vzor pre tých, ktorí pracujú v reklame. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 1-12
article
Number of the records: 1