Number of the records: 1
Environmentálny marketing v kontexte spoločensky zodpovedného podnikania
Title Environmentálny marketing v kontexte spoločensky zodpovedného podnikania Author info Jana Nimrichterová Author Nimrichterová Jana EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Source document Ekonomické aspekty globalizácie z pohľadu znevýhodnenia regiónov : zborník [prezentácií] z medzinárodnej vedeckej konferencie : [SEMAFOR '08] : Zemplínska Šírava, 16.-18.9.2008. - Košice : [Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach], 2008 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * marketing manažment * ekológia * ochrana prostredia životného * firmy * zodpovednosť spoločenská Annotation Kritika marketingu a úloha marketingového manažmentu. Stratégia trvalej udržateľnosti a ekologické odlíšenie produktov od produktov konkurencie. Spoločenská koncepcia marketingu. Spoločensky zodpovedné podnikanie. Firemná filantropia a spoločenská zodpovednosť firmy. Environmentálny - zelený marketing. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 00658-012, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 137 KB z IP adresy EU po prihlásení article
Number of the records: 1