Number of the records: 1  

Globalization influence in e-marketing

  1. Title Globalization influence in e-marketing
    TranslationVplyv globalizácie na e-marketing
    Author infoJamal Hasan
    Author Hasan Jamal EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Source document Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2009 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 14.5.2009 Bratislava. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2009. ISBN 978-80-225-3738-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 681.3.004.14 - Využitie počítačov
    Keywords globalizácia * obchod elektronický * marketing * internet * využitie počítačov * analýzy
    AnnotationSpoločné výhody webového analyzátora. Analytické závery z webu. Webové štatistiky. Inštalácia. Použitá metóda. Návštevníci webu. Zosumarizovanie výsledkov analýzy.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 00788-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.