Number of the records: 1
Ponuka a prístupy marketingu k ponuke
Title Ponuka a prístupy marketingu k ponuke Author info Jaroslav Kita, Pavol Kita Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Prístupy k ponuke podnikov v podmienkach trvalo udržateľného rozvoja : odborná monografia odborných prác projektu VEGA 1/0228/08. S. 48-92. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2756-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.132 - Ponuka Keywords marketing * koncepcie * ponuka * podnik * podnik priemyselný * technológie nové * stratégia marketingová * stratégia podniková * trh * hodnota * zákazníci Annotation Objasnenie prístupu marketingu ponuky ako metodologického prístupu, ktorý umožňuje pochopiť ako usmerňovať ľudské zdroje pre účely tvorby nových podmienok rozvoja podniku. Marketing ponuky poskytuje konštruktívnu úvahu o trhovej ponuke a nových perspektívach rastu. V príspevku sa najskôr definuje ponuka podniku a kontext zmien v dopyte, ktorým sa musí marketing prispôsobovať. V ďalšej časti príspevok charakterizuje marketing ponuky a novú tvorivú ponuku. Nakoniec prezentuje metodológiu a výsledky prieskumu slovenských priemyselných podnikov k ponuke. Public work category Scientific works in noticed year-books from home undertakings, home year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 00883-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1