Number of the records: 1
Trvalo udržateľný rozvoj a jeho dopady na predaj výrobkov priemyselných výrobcov
Title Trvalo udržateľný rozvoj a jeho dopady na predaj výrobkov priemyselných výrobcov Author info Pavol Kita Author Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Prístupy k ponuke podnikov v podmienkach trvalo udržateľného rozvoja : odborná monografia odborných prác projektu VEGA 1/0228/08. S. 93-152. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2756-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Keywords rozvoj trvalo udržateľný * marketing * marketing mix * marketing spoločenský * marketing sociálny * hodnota * podnik priemyselný * výrobky * predaj * predajcovia * technika predaja * zákazníci * rokovania obchodné Annotation Od spoločenského marketingu k hodnotovo orientovanému marketingu. Vzťah marketingu a koncepcie trvalo udržateľného rozvoja. Agenda 21 a marketingová politika podniku. Postoj a citlivosť spotrebiteľa k trvalo udržateľnému rozvoju. Dopady trvalo udržateľného rozvoja na predaj výrobkov priemyselných výrobcov. Základné techniky a etapy predaja. Public work category Scientific works in noticed year-books from home undertakings, home year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 00883-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1