Number of the records: 1  

Predpoklady a možnosti použitia marketingového mixu pri tvorbe a realizácii projektov

  1. Title Predpoklady a možnosti použitia marketingového mixu pri tvorbe a realizácii projektov : dizertačná práca
    Author infoPeter Filo, škol. Júlia Lipianska
    Author Filo Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Another authors Lipianska Júlia (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Issue dataBratislava, 2007. - 207 s.
    Document kindpráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing mix * projekty * komunikácia marketingová
    DatabaseBOOKS
    Copy count1, currently available 0, at library only 1
    Call number836690

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF3.8 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    Call numberLocationSublocationInfo
    836690SEKSklad knižničného fonduIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.