Number of the records: 1
Priamy marketing, jeho faktory a formy, ich využitie na trhu spotrebiteľa v SR
Title Priamy marketing, jeho faktory a formy, ich využitie na trhu spotrebiteľa v SR : dizertačná práca Author info Michal Gašaj, škol. Helena Labská Author Gašaj Michal EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Another authors Labská Helena (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Issue data Bratislava, 2008. - 195 s. Document kind práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing priamy * trh spotrebiteľský * Slovensko Database BOOKS Copy count 1, currently available 0, at library only 1 Call number 836704
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.8 MB z IP adresy SEK po prihlásení book
Call number Location Sublocation Info 836704 SEK Sklad knižničného fondu In-Library Use Only
Number of the records: 1