Number of the records: 1
Malé a stredné podniky a euromarketing
Title Malé a stredné podniky a euromarketing Author info Martina Špilová, Denisa Gajdová Author Špilová Martina EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Gajdová Denisa Source document Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2009 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 14.5.2009 Bratislava. S. 456-460. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2009. ISBN 978-80-225-3738-5 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords marketing * podnik malý * podnik stredný * marketing manažment * marketing medzinárodný * výhody konkurenčné Annotation Definovanie a koncepcia euromarketinku. Rozdiely medzi marketingom a euromarketingom. Konkurenčná výhoda na globálnom trhu. Nové trendy manažmentu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01014-058, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1