Number of the records: 1
Finančná kríza a marketingové rozhodnutia retailových spoločností
Title Finančná kríza a marketingové rozhodnutia retailových spoločností Author info Veronika Konštiaková Author Konštiaková Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 27. november 2008. S. 165-169. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5 Note [VEGA 1/4508/07] Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.12 - Cyklický pohyb hospodárstva Keywords kríza finančná * maloobchod * supermarkety * hypermarkety * spotrebitelia * tovar * ceny * výdavky * tržby * marketing Annotation Faktory finančnej krízy. Dopady súčasnej finančnej krízy na retailové spoločnosti. Znižovanie výdavkov spotrebiteľov - zníženie tržieb retailových spoločností. Kríza v automobilovom priemysle. V popredí private labels produkty za nižšie ceny. Trend zmenšovania prevádzok. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01083-025, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1