Number of the records: 1
Aspekty a výhody kvalitných vzťahov so zákazníkmi
Title Aspekty a výhody kvalitných vzťahov so zákazníkmi Author info Zora Vajsochrová Author Vajsochrová Zora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 27. november 2008. S. 405-409. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5 Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
Note VEGA 1/4582/07 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * zákazníci * zamestnanci * lojálnosť zákazníkov * lojálnosť zamestnancov * náklady * investície * návratnosť investícií * riadenie vzťahov so zákazníkmi Annotation Rentabilita marketingu. Dôležitý aspekt - návratnosť vložených prostriedkov. Dôležitý determinant úspechu firmy - lojálny zákaznícky kmeň a lojálni zamestnanci firmy. Lojalita - výzva a cesta budúcnosti. Sedem zásad, ktoré musia byť uplatnené pri formovaní lojálneho zákazníckeho kmeňa. Systém total loyalty management. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01083-036, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1