Number of the records: 1  

Aspekty a výhody kvalitných vzťahov so zákazníkmi

  1. Title Aspekty a výhody kvalitných vzťahov so zákazníkmi
    Author infoZora Vajsochrová
    Author Vajsochrová Zora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 27. november 2008. S. 405-409. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5
    Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
    NoteVEGA 1/4582/07
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * zákazníci * zamestnanci * lojálnosť zákazníkov * lojálnosť zamestnancov * náklady * investície * návratnosť investícií * riadenie vzťahov so zákazníkmi
    AnnotationRentabilita marketingu. Dôležitý aspekt - návratnosť vložených prostriedkov. Dôležitý determinant úspechu firmy - lojálny zákaznícky kmeň a lojálni zamestnanci firmy. Lojalita - výzva a cesta budúcnosti. Sedem zásad, ktoré musia byť uplatnené pri formovaní lojálneho zákazníckeho kmeňa. Systém total loyalty management.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01083-036, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.