Number of the records: 1
Tvorba hodnoty pre zákazníka
Title Tvorba hodnoty pre zákazníka Author info Nikoleta Krecháčová Author Krecháčová Nikoleta Source document Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského : Mojmírovce, 15.-16.10.2009, I. časť. S. 227-232. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 330.13 - Hospodárnosť. Ekonomický princíp. Úžitok. Hodnota. Zákon hodnoty Keywords zákazníci * hodnota * hodnota tovaru Annotation Charakteristika pojmu hodnota pre zákazníka. Firma, ktorá buduje hodnotu pre zákazníka, musí vystihnúť podstatu, ktorá tvorí hodnotu pre zákazníka a prispôsobiť sa potrebám zákazníka. Firma, ktorá sa pozerá na svoju činnosť z pohľadu zákazníka, má šancu docieliť trvalo udržateľný stav na trhu. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1