Number of the records: 1  

Tvorba hodnoty pre zákazníka

  1. Title Tvorba hodnoty pre zákazníka
    Author infoNikoleta Krecháčová
    Author Krecháčová Nikoleta
    Source document Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského : Mojmírovce, 15.-16.10.2009, I. časť. S. 227-232. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 330.13 - Hospodárnosť. Ekonomický princíp. Úžitok. Hodnota. Zákon hodnoty
    Keywords zákazníci * hodnota * hodnota tovaru
    AnnotationCharakteristika pojmu hodnota pre zákazníka. Firma, ktorá buduje hodnotu pre zákazníka, musí vystihnúť podstatu, ktorá tvorí hodnotu pre zákazníka a prispôsobiť sa potrebám zákazníka. Firma, ktorá sa pozerá na svoju činnosť z pohľadu zákazníka, má šancu docieliť trvalo udržateľný stav na trhu.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.